The Story Of Us
D'Owner!




Entries About Linkies Stuff

Assalamualaikum , Hi ! Let's enjoy with my story ♥


Talking Me !



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: miera
header: Farahuda
Others:   



Counting Day !

Assalamualaikum , Hi ! long time not see yea ? ceaa >.< anyway Alhamdulilah kita masih di bumi Allah . Alhamdulilah , Allahuakhbar ! *counting day* for what ?
come back to`US` beb ! harihari terakhir dirumah , menikmati masakan MAMA yang awesome . ohh ! very very enjoy it's :P
kenapa masa berlalu sangat pantas , SubhanaAllah ! Fyzaa tak puas cuti mehh , tak puas nak bangun lambat sampai `radio` merdumerdu berbunyi ...

' Adik , adik , adikkkkk bangun ! Ya Allah apa nak jadi nii , anak dara apa ? '

' peace MAMA ! *muka slumber bangun tidur* '

Hikhikss , first soalan yang ter`jojol` keluar bila dah nak balik `US` nii , dah sedia ke aku nak semester dua ?  dah sediakah aku dengan cabaran-cabaran yang akan datang ? sanggupkah aku ? mampukah aku ? 
Ya Allah bantulah hambaMU ini , Hanya padaMU aku meminta dan hanya padaMU aku berserah . Ameen ! 

`US` for UiTM Segamat . Gotta go Assalamualaikum ! ^_^