The Story Of Us
D'Owner!




Entries About Linkies Stuff

Assalamualaikum , Hi ! Let's enjoy with my story ♥


Talking Me !



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: miera
header: Farahuda
Others:   



History !

Assalamualaikum , Hi ! do you remember me ? or forgot me forever ? it's okay darls . never mind ! dulu korang kenal diri aku sebagai Hahafyza , pemilik blog terunggul http://fyzaitusaia.blogspot.com 'Secret Behind This Smile' . okay now that blog is nothing ! history for my life . All entry I delete , musnah semusnah nya . thee ! but why ? dunia berubah , takkan kita taknak berubah rigths ? itu semua history sudah , kisah hidup aku zaman tok nenek moyang , ehh ? nonono zaman sekolah menengah , tak matang lagi orang kata . okay ! ByeBye my old story , Welcome new life okay :) let's talk new life !

Welcome to The Story Of Us

I'm Fyzaa Chicc , just call me Fyza ! feel free to follow me , I will be follow you back dear . 

 Facebook : just add me or IM .
Twitter : just tweet-tweet .
Ask.fm : tanya lhaa apa-apa , In Shaa Allah akan dijawab .

#Gotta Go ! see you Assalamualaikum .