The Story Of Us
D'Owner!




Entries About Linkies Stuff

Assalamualaikum , Hi ! Let's enjoy with my story ♥


Talking Me !



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: miera
header: Farahuda
Others:   



Persahabatan

Assalamualaikum , Hi ! Alhamdulilah kita masih diberi kesempatan untuk bernafas dan terus menjalankan ibadah kita sebagai hambaNya :) Haihhh ! dah duatiga hari nii hujan jaa , Alhamdulilah syukur nikmat Allah . Tapii `panas` sampai ke tulang sum sum ohh , kemainnn `panas` ehh --'

PERSAHABATAN 
Apa yang korang terfikir bila cakap PERSAHABATAN ? Kawan ? Sahabat ? Rapat ? Semua orang pasti ada pandangan masingmasing kan . Huhuu ! Entri Fyzaa bukan nak tulis pasal ikatan persahabatan tapi cerita pasal `our relationship` . Ehh sama jaa kott -.- !

- Maaf gambar amik kat Fb jaa -

Dear Noor Azira Ahmad 
mungkin dulu kita selalu bersama , 
kita selalu kongsi segalanya , 
suka bersama , sedih bersama , segalanya !
kau akan ada saat aku susah , senang ,
dimana ada kau , pasti ada aku , 
aku sedia mendengar all your `love story` 
walau buruk mana pun orang cakap pasal kau , aku pedulikan 
aku kenal kau :)
itu dulu , zaman pra-sejarah 
tapi SEKARANG 
semua buat haluan masingmasing , memang dulu kita bagai belangkas 
mungkin disebabkan itu semua orang iri hati , ada jaa yang cakap belakang , 
cakap buruk pasal kita ,
tapi aku redha , Allah nak aku bersabar harungi hidup tanpa seorang SAHABAT !
It's okay nevermind ! setiap perjalanan langkah kau , doa aku sentiasa mengiringi . 
Walau benci mana pun kau kat aku , aku tetap SAYANG kat kau . 
  
Aku rindu kau SAHABAT ! 
Semoga Allah sentiasa meredhai setiap perjalanan hidup kau ^_^ !

Ikhlas : Nur Hafiza Rohayazat